Sembla que el veto al meu bloc no ha estat voluntari. M'han explicat des de l'Ajuntament que el problema prové d'algun terme, alguna paraula, que he introduit al meu bloc i que és de les vetades automàticament pel servidor informàtic del consistori. Per tant, l'existència d'aquesta paraula al meu bloc (que no sé quina és) és la que hauria provocat que no sigui visible des dels ordinadors dels treballadors i treballadores de l'Ajuntament.

Bé, me n'alegro que sigui així. I demano disculpes pel malentès i els malsdecap que pugui haver causat la meva reacció als funcionaris i càrrecs de confiança que sí que fan bé la seva feina, en aquest Ajuntament, que són l'amplíssima majoria.

Ara permeteu-me una mica d'ironia: us imagineu que aquesta paraula o terme vetat que darrerament he introduit al meu bloc sigui "Lluís Calvet"? tindria guasa la cosa, no?
Evidentment, només estic fent ús de la ironia, o de la informàtica-ficció.