Dissabte passat ICV a Rubí vam celebrar l'últim dia d'eleccions primàries i l'acte de proclamació de cap de llista del partit per a les pròximes eleccions municipals de l'any que vé. Ho vam fer amb un acte festiu (una paella) al Parc de Ca n'Oriol. I va ser tot un èxit i tot un plaer. Més de 250 persones van fer-me suport en aquest acte, i més de 400 han votat en el procés de primàries per elegir-me candidata. Evidentment, no puc més que agraïr molt sincerament a tota aquesta gent la confiança que m'han fet, i prometre'ls que provaré de no defraudar-los. 

Com vaig dir a l'acte, aquest procés ha estat una mostra de la nostra manera de fer: oberta, democràtica, transparent i participativa. Perquè seria molt més fàcil triar cap de llista amb una reunió de la direcció local (com fan la majoria dels altres partits) i estalviar-nos la feina i la despesa que ens ha comportat a ICV fer públic el procés, sortir 5 cops al carrer amb les urnes i organitzar una festa amb paella popular. Però som així i ho volem seguir sent. Perquè obrir l'elecció de cap de llista a tota la ciutadania demostra que volem fer política AMB la gent i que volem decidir els temes importants de forma oberta i transparent. A més, fer-ho així ens ha aportat una càrrega d'il·lusió i d'empenta per a l'any que queda fins a les eleccions de l'any vinent. Una càrrega que ens han traslladat les moltíssimes persones amb les que hem pogut parlar en aquest darrer mes. 

Iniciativa-Verds (i jo al capdvant) lluitarem per un Rubí amb activitats i serveis públics per a tots i totes, amb ajudes socials i habitatge protegit per a qui ho necessiti i amb perspectives de feina i de futur per als que ja hi som i per als nostres fills. Un Rubí amable, habitable i participatiu. Un Rubí acollidor, i solidari. I un Rubí que s’adapti als canvis, per accelerats que aquests siguin.

Per a fer això estic convençuda que cal compromís, cal il.lusió, calen valors ètics sòlids, cal lideratge i cal sentit comú. Jo em comprometo a aportar-ho, tot això. Però necessito a tots aquells que comparteixin aquests objectius lluitant amb mi, al meu costat. Per aconseguir girar Rubí cap a la ciutat que volem.

Gràcies, ànims. I som-hi. Que tot és possible.

1 comentarios:

Anònim ha dit...

Felicitats Marta!

Quiteria, Mataró